kritvit


dag 6tio-någonting :)

natten var ju inte  va den brukar, men de är okej ;) nu sitter jag med benen i solen för de är nämligen kritvita har jag kommit fram till, så ful bränna har jag. haha vi ska åka och handla och betala räkningar så jag tänkte passa på att använda mina nya shorts eftersom solen skiner. aja, de löser sig nog förr eller senare.
jag blir så arg på väderprognosen, ena dagen ska de vara sol när pappa kommer och andra ska de regna, idag står de att de ska regna hela nästa vecka, iaf här i mijas costa. men vi kommer förmodligen dra oss mot malaga så vi kanske slipper regnet OM de nu skulle komma.
anyway, mitt sötsug är så gott som borta. men vi ska strax och handla så jag lär ju jag lär ju sumpa min chans att bli sockerfri! aja :D
puss på alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0