knäppa dag


denna dag har bjudit på upp och nergång. ngt kort tid fick vi spendera på miramar men jag hittade iaf en vit klänning att ha på mig på ferria del pueblo (internationell fest på ferria platsen) som är på lördag. Judy och Amanda blir mitt festsällskap om alla planer går som de ska :D  då jääävlar ska jag dricka svensk cider (kopparbärs verkar vara uppskattat världen över)!!
nu blir de sova, rida & prata i svenska radion står på schemat imorgon.
kvällen har bestårtt av att uppdatera malin som var här innan mig om allt som händer och sker på la hoppla. hon och jag har verkligen varit svindåliga på att hålla kontakten, SKÄRPNING!

tack monica och elin för era fina kommentarer. catarina <3 fam ahlfors!



cambild innan miramar


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha det kul på festen, ta det lungt med cidern KRAM



2010-04-30 @ 13:10:13
Postat av: Monica

Å håll i mobilen ;)

2010-04-30 @ 14:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0