j*vla påsk!


okej, påskkänslan är på G. nu står påskriset med fjädrar i på bordet. men jag ogillar (=avundsjuk) att läsa allas bloggar om hur de sitter där hemma och svullar karamellkungens godis, har fasiken inte ätit lösviktsgodis sen jag kom hit! de finns riktigt inte sånt på de sättet här heller. :)
imorgon bara SKA jag till miramar och slösa hundralappar på mina donughts, de är jag SÅÅÅ värd.  :)
för tillfället är jag sååå sockersugen, ni kan inte ana. men jag ska hälla i mig ett glas citronvatten & rida två hästar. hoppas de går över då!
christo kom inte idag så jag har longerat två hästar på fm.
nu powernap, sen ridning!

pappa jag kommer smsa dig en inköpningslista innan du kommer hit! den kommer bla. bestå av karamellkungens chokladpraliner, MmMMMMMUMMA! och lite andra grejer som jag inte säger i bloggen.. ;)


Kommentarer
Postat av: linn

glad påsk min fina vän :)

2010-04-03 @ 18:06:11
Postat av: pappa

Du menar alla sitter hemma och äter DJUDHUDAR låter gott. TJA

2010-04-04 @ 10:40:49
Postat av: pappa

DJURHUDAR menar jag

2010-04-04 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0