hurtbulle?


hurtbulle kanske är att ta i...
men duktig har jag varit idag iaf (än så länge). brukar alltid ta en längre rast på fm innan lunch. men idag har jag sysselsatt mig med stallgöra ist. hela morgonstallet är klart, amaranto är fixad, prestige är riden och diavolo & tenor leker i sina hagar. nu är de bara barahona kvar. sen tänkte jag skutta lite på fürstinnan om de blir tid över.
jag har verkligen bestämt mig för att jag ska hinna med alla hästarna idag. barahona blir nog longerad i em. vi får se hur de blir. :)
nu har jag bestämt mig för att börja röra på mig mer, jag skäms för mig själv för att de gick så fruktansvärt dåligt att springa igår, jag blir verkligen sur. så nu får de bli längre powerwalk eller jogg varannan dag tidigt på morgonen eller på kvällen.
blåsigt och mulet här i spanien men rätt ok temperatur ändå. hörde att sverige fått snö igen, stackare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0