efter tisdag kommer onsdag


en mkt mkt mkt skön em har detta varit. Hans tyckte att jag skulle lägga mig i solen och sola lite siesta tills pappa kommer så att man faktiskt ser att jag befunnit mig i ett annat land. så jag unnade mig faktiskt lite tid till solning idag, christos tränare kom hit idag = MKT SKÖNT. Tenor är inte hundraprocentig så de blev bara en häst idag = jag slutar tidigare. så nu är klockan SJU och jag är klar med hela kvällsstallet. jag ska fira detta med lite intervallträning då jag bara har skruttat ut med Prestige idag.
just nu är livet jävligt bra gott folk, (förlåt för vulgära ord) men just idag kände jag att jag LEVER LIVET!!


ingenting försvinner här på bloggen, de raderas!









Kommentarer
Postat av: sara

Hihi ;)

2010-04-07 @ 19:47:21
URL: http://saralager.blogg.se/
Postat av: Sassa

Tack! :)



Jo, jag låg inne som bevakningsgruppchef, men blev sedan hundförare åt världens bästa jycke! :) Tillhörde insatssoldaterna. Vi åkte ut på olika larm i full stridsutrustning och säkrade byggnaden det larmade ifrån. Typ det. Var en hel del på skjutbanan, framförallt med AK5'an, men fick även prova på pistolskjutning :)



Det var i princip det vi sysslade med. Jag och min hundförarkollega tränade både sök och spår på dagtid, och var sedan i beredskap på kvällarna. Så om du inte bara vill sitta och pilla navelludd, tipsar jag dig om att bli hundförare (om det fortfarande finns den möjligheten). Annars blir det rätt långa och trista dagar... :/

2010-04-07 @ 20:12:56
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: pappa

Trimma kusarna för imorgon kommer Ceb Mecejhan (pappa) då j-r. Ska jag ta med skinnstället ochså ? Kram

2010-04-08 @ 04:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0