efter onsdag kommer torsdag!


åh herre gud, nu är de förhoppningsvis inte så långt kvar tills min PAPPA KOMMER PÅ BESÖK! INGEN ÄR GLADARE ÄN JAG! idag ska jag göra allt jättefort så att tiden kanske går lite snabbare så jag kan åka till malaga aeropuerto och KRAMA OCH PUSSA PÅ MIN ÄLSKADE PAPPA!!
- och pappa, jag och hästarna har legat i hårdträning som FA-! bara för att du ska komma ;)
denna förmiddag kommer att bestå av en uteritt med Judy, igen! :) sist hade vi så himla mysigt, vi pratade mkt om barndom och hur viktigt de är att ta rätt val i livet. hon och jag har suttit/sitter i samma sits, så de var så himla skönt att få prata av sig lite med henne. både Judy och jag var helt tomma när vi kom tillbaka till gården sist pga allt prat & allt vi fick ur oss. med henne skulle jag kunna rida i timmar!
jag är så himla pirrig, snart är älsklingspappsen hääääär, i detta hus, med miiiiig! :)



snygg haha

Kommentarer
Postat av: pappa

Har ni giraffer där ochså eller vad är det där.V ha ha Vi hörs

2010-04-08 @ 12:30:10
Postat av: Catarina

pappa de är den där "giraffen" du ska rida ;)

hahaha

2010-04-08 @ 14:36:06
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0