wääähääää!!


vaknade kl 7 av ett samtal, alltid lika kul! (HM ...) i vilket fall var jag dunderflunder förkyld. tog denna underbara förmiddag och spenderade den genom att kasta in träningskläder och lite sånt i tvätten och sedan började jag röja lite i mitt rum. har kommit fram till att de aldrig kommer bli fint om jag inte köper lite nya möbler, sen fick jag ett presentkort på hemtex av farfar så jag ska nog köpa lite gardiner också. de blir nog bra (något år)...
nej nu ska jag inte sitta och ge bitter energi. min fortsättning på dagen ska bli toppen (jovisst!), jag ska träffa elin om typ en timma, då blir ner till stan och köpa en present till syster som lämnar landet imorgon (igen), denna gång mot Morgan som är hemma i Canada. HUM HUMM...

lördag & söndag = jobb (inte lydia) = :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0