jag gör inget speciellt sara ;)


detta inlägget skriver jag till sara för hon är så nyfiken.

måndag: gymmade själv, mötte upp elin och åt lunch på rotundan. vi hälsade även på dig och lilla magen med en bakelse i högsta hugg. kolla senare film hos elin och fredrik med KF. mohaha
tisdag: spinning och lek med kisse missen linn, vi kollade på idol och film hos johan med lite people. klippte även håret på lady calufsen.
onsdag: idag har jag varit med linn, besökt barackgymnasiet och sedan tränat lite grann med några mupps. nu får vi se hur kvällen slutar.

på lördag vill jag komma iväg till haninge och fira Jenny (igen), denna gång tårtkalas. men vi får se hur de blir med den saken.

FUCK U2 MF!




Kommentarer
Postat av: sara

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT

2009-09-23 @ 20:39:41
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0