hmm hmmm


middag och middag, de blev en fin och användbar present och pizza på ph. men mysigt var det! sara och timmy åkte mot ljusne och just nu önskar jag de all lycka..
resten av kvällen har spenderats med iza och jacqline (iza är en galen bilförare ibland!) tar nog tillbaka de där med kyckling. ;)
imorgon ska jag ta en morgonpromenad, städa upp lite och sedan leka med elin. sedan bär de av, måste erkänna att jag är något nervös vad töserna hittat på.. hmm hmm..

nu så blir de läggdags.
imorgon är en ny dag, en jävligt spännande dag :)
puss gonatt!




Kommentarer
Postat av: iza

VA vad äre jag hör, har du kallat mig kyckling?!

2009-09-12 @ 02:24:36
URL: http://izabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0