en klok man sa till mig


"det måste vara skadligt att vara så glad som du är..."

kan de vara de?!?!?!
de måste vara all den linn-energin jag fått i mig de sista dagarna, jag tänker till och med på linn när jag sitter och svettas till döds på spinningpassen. sjukt! haha
igår lekte jag med linn i princip hela dagen, strosade runt i centrum på dagen. kollade sedan på idol med linn, jaqculine och iza. sedan bar de av till "träning".

nu är linn på språng, bäst jag gör mig iordning!



underbara höst!



Kommentarer
Postat av: Rutger oversmarts bästa vän! även kallad BoJjAn

AAAAAW pruttsvettbebis! :'D

nä nu ska jag kirra food, sen blire att hojja till dig hjärtat! bered dig på en kraaaaaaaaaaaaaaaam ! <33

2009-09-25 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0