befrielse


ingen anar hur skönt det är att kunna göra exakt vad man vill om dagarna. nu har jag gått i skolan konstant sedan i ettan/sexårs. och att nu äntligen inte behöva jobba, att bara kunna forma sina egna dagar hur man vill. jag längtar redan till pensionen, för de känns som jag är en pensionär just nu!
igår träffade jag mina sköna töser i centrum. elin, linn, iza och sen var linda med och fikade. 
sedan blev de spinning på g-o-t-w, riktigt skönt. kom ut lagom illamående efteråt, pga förkylningen. men jag ska fan på det igen på söndag. därefter blev de idol och läsa mig till sömns.
idag blir de blodbuss och fika hos farfar med syster. 

tjo hopp!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0