nu jädrans!


som sagt gymmade jag med en mupp (pogen) i onsdags. jag har bestämt mig för att inte vara så hemlig i onödan här i bloggen, så ni läsare slipper gråta. kvällen fortsatte att spenderas med linn precis som den har gjort typ hela veckan förutom igår då jag lekte med elin hela dagen. shoppa och fikade (med iza och J) lite i centrum på dagen, sen bar de av hem till henne & fredrik där vi (hon) bakade. och så åt vi lite mat. kollade inlåst och sen gick jag hem i regnet, mysigt! :)
ska jag vara ärlig nu så har jag i två dagar ställt klockan på 6 & 7 på morgonen i hopp om att gå upp och äta frukost och sen orkar ut och springa milen (då jag har hittat en bra runda på internet som är uppmätt på 10.46 km). men de har aldrig hänt. nu skiter jag i att de är mitt på dagen, om knäna (och jag) orkar ska jag springa hela rundan. ikväll vankas de gym igen, SUCK! :) men de är kul att gymma med filurer som kan,
hejdå på er alla läsare. nu blir de spagetti och korv till frulle!
ikväll ska jag leka med linn, kan de bli bättre?



klädhängspogen i sommras vid nattbadet i grava!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0