monster jag


gårdagen spenderades med bästaste vän linn, de kan inte bli annat än lyckat? näe. vi kände bara för en mysig kväll framför idol, vilket de blev! linn körde en sleep-over vilket alltid är mysigt, att sova brevid den som betyder mest!
idag har jag sovit en stund på dagen, tog mig i kragen och fick plötsligt ett ryck och började städa upp lite av de pappa har tjatat om så länge. mitt i all städning funderade jag på om jag ska börja rutinsätta mina dagar lite bättre, måste bla. få bättre sovrutiner. de får bli nästa veckas mål, ska även rensa ut alla katonger som står i mitt rum, blir nog några vändor till sopptippen med massa S K I T saker som lämnas efter förhållanden och sånt strunt.
igår joggade jag 10,46 km så idag blir de nog en längre promenad för att lindra lite träningsvärk.
kvällen blir nog lik den igår, middag med linn osv.
förövrigt ser jag ut som en startrek gubbe eller monster eller något i den stilen, mycket lustigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0