gårdagen


tjo hopp!
kom hem lite sent natten till igår (pga mr secret), så jag råkade sova till kl 1. tur att linn ringde och väckte mig!
lekte som sagt med linn och en mupp, åt på ph då vi helt plötsligt kommer in på tjurruset. när jag kom hem var jag tvungen att kolla i kalendern och loppet är den 17, inte 24 som jag var inställd på! Oooooops..
jag springer verkligen inte för att vinna eller något i den stilen, målet är nog att gå i mål med lite hyffsad tid iallafall. ärsch, de blir väll som de blir ;)
idag ska jag leka med linn på förmiddagen, sen vankas de spinning ikväll. tror förövrigt jag håller dra på mig en förkylning, då förstörs verkligen några planer jag har de närmsta veckorna. :( buhu!

mot duschen, fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0