far och fläng


igår var en mysig dag då man träffade massa "gamla" och trevliga ansikten. fyllechaffis stog på mitt schema, komiskt nog så skjutsade jag nog bara en som hade alkohol i blodet. kvällen spenderades lite hemma hos Johan då de hade lite kalas för mumpa (jag & linn lyckades styra upp festen med våra nyinskaffade partystuffs), de som försökte kolla på körslaget blev nog mindre glada. efter en stund hos johan bar de av mot st vika med käraste disco iza där vi träffade lite muppar. men iza skulle jobba idag så vistelsen blev nog bara ett par timmar.
väl hemma i nynäs mådde jag skit, så jag kröp ner under täcket och tryckte i mig en och en annan alvedon tills två älskade muppar hörde av sig. åkte och plocka upp linn då hon glömt saker i bilen, därefter åkte vi en vända och pratade bästisprat, som bara vi kan göra (höhö)! skjutsade en person typ 20 meter ner till nordman.
körde hem linn & sedan skulle tiden fördrivas. hämtade därför upp den sista lekkamraten för dagen (vem tänker jag inte säga, mihihih). vi åkte runt lite överallt i onödan då jag fick reda på att pappas vän redan fått skjuts hem, mycket komiskt! :) men de var trevliga samtal jag och min vän hade, så de gjorde mig inte så mkt.
just nu har jag tvättstugan, har inte direkt känt mig på topp. ska nog ta en promenad ist för att springa idag!

bjuder på en vacker bild efter ett långt & tråkigt inlägg.



ps.
kan du ta med min "vän" på "äventyr" så lovar jag dig att jag kan ta med din.
fast på riktiga äventyr...
 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0