en pinsam människa


en gång hade jag en såkallad "vän", som jag trodde var min vän. men hon började göra lite dumma grejer som även mina vänner anser var/är helt sjukt patetiskt så JAG bröt kontakten med henne. nu ljuger hon bakom min rygg och håller sanningen inne för mina vänner, för att OM hon säger sanningen så skulle dem säga rätt i hennes feja att hon är en ren idiot! i vilket fall så skrattar vi bara åt henne, mycket skönt!
så nu bloggen har ni fått erat skvaller :)
dagen har spenderats med spinkis (& katta), en mysig promenad och lite röstning i centrum. sen bar de av till en liten räcer som hjälpte oss att inhandla mat och onyttigheter. krubb och sova hos mig, mysigt!
ikväll ska jag nog ta en längre promenad, måste även införskaffa nya träningsdojjor (jobbigt värre).
hejhopp

Kommentarer
Postat av: mor

älskar dej, var rädd om dej / puss å kram mamma

2009-10-28 @ 06:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0