"drick aldrig sambuka, man blir slöddrig och alldeles konstig"


lördagskvällen blev inte alls lika lugn som vi trodde att den skulle bli, efter en jättetrevlig middag blev vi lite sugna på att träffa lite trevligt folk trots allt. så först plocka vi upp elin, sen bar de av mot ösmo för att klappa kossorna (och hämta upp foffe). väl i nynäs åkte vi till Robin (som jag alltid kallar rasmus eller liknande). där var de massa party människor, vissa skjutsade vi vidare till TG, hoppas alla hade trevligt i vimmlet!  :)
vi skjutsade min gamla mentor christian som inte riktigt visste vart han ville, så de blev en sväng runt ringvägen. Mycket mysigt! :)
kvällen bestod av ännu ett till besök hos Robin med lite galenskaper: ex. korkar i näsan, kobajslukt, killsminkningar osv.
var hemma klockan halv 5-5, då vi även ringt brandkåren för att de skulle släcka något brinnande föremål.

igår mina damer och herrar så gjorde jag typ, ingenting. pappa bjöd med mig på middag med farfar och ... som jag inte ens visste skulle följa med. men ... bjöd på skratt när hon vände sin arroganta och otrevliga sida till, de var K O M I S K T!! :D
kvällen avslutades med mr secret, mycket trevligt!

idag ska jag komma ut på en promenad, känner varken för gym eller löp.
hejhopp!



gamla mentorn med en teater-"hora" på klassresan, glömmer aldrig att christian sa:
"tar du kort?"
mohihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0