behöver jag säga mer?


helt allvarligt, bara för jag unnade mig en promenad med min bästa vän igår (något kallt), men ändå! så är jag förkyld nu. ont i halsen OCH hostar, ATTANS!
jag tänker kuta ändå, om mitt hjärta så ska behöva stanna halvvägs. drömde också mardrömmar, att jag åkte från nynäs 12;15 när loppet startar kl 12. att en uggla överföll mej och rev sönder hela mina armar osv. ursch och fy! nu blir de kur idag och vistas så lite som möjligt utomhus..

tänker inte ens säga hejdå på något sätt, så irriterad är jag!


Kommentarer
Postat av: mor

STOR STORT GRATTIS TILL ETT BRA LOPP: DU MÅSTE HA SLITIT:: BRA JOBBAT; KÄNNS BRA VA I ALLA SINNEN./ KÄRLEK MOR

2009-10-17 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0