avreagera mig lite


jahapp, efter två underbara pannkaksveckor med bästaste linn så satsar jag denna vecka på att bli frisk. måste därför avboka spinningen ikväll :( BUHU! igår lekte jag med little "miss" sunshine långt in på natten, mycket mysigt!
i lördags hamnade jag även på tg, först lekte vi med lite st vika muppar & även en sväng hem till andrea (mycket trevligt prat med den damen, ME LIKE!!). sen ville/skulle alla ut så jag har varit ute på tg en nykter kväll igen, men jag och linn fick med oss en jävla massa skratt hem. tjohej slå klackarna i taket vad folk kan skämma ut sig, men de tackar vi och bugar för!
sen måste jag bara berätta för dig "little mr asshole", att du har inte ett skit med mig att göra längre, så lägg dig därför inte i mina handlingar!
jag stängde boken, men du eldade upp den ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0