underbar helg, utan dess like


lördagen spenderades med min älskade pappa, först bar de av mot ikea, jula, stadium osv. sedan blev de filmen "så olika" på bio, inget jag riktigt rekommenderar, njaa.. den var för förutsägbar.. i vilket fall så var jag på ovanligt bra humör för bara ha sovit några timmar, vilket säkert berodde på att jag har saknat våra "pappa och dotter" dagar. så det var mycket skönt att vi kom iväg. på kvällen skulle jag köra grabbarna från bandet "de 6 glitterpinnarna", jag kom lite tidigt och de blev lite "sena" men de var mycket mysigt hos Robin/Rasmus/Pontus, så de gjorde mig ingenting. väl i nynäs blev de oldbell för de andra och jag åkte hem, men kände mig varken trött eller på "vara ensam humör", så jag städade upp lite och tände mycket ljus så bjöd jag upp killarna och deras vänner. de blev ljusmys, spel, öl, tv, via-show osv. väldigt länge. en prick somnade i min säng redan vid 4-5 medans vissa drog vid 7-8, men en prick stannade till 5 tiden på em dagen  efter (söndag). mycket mysigt sällskap när man är på det humöret. Linn kom och sällskapade oss på söndag eftermiddagen, mycket trevligt! de blev lite onyttigheter och tv, en helt vanlig (bakisdag) fast jag inte drack en droppe :)
idag ska jag bege mig mot garage nr 1 av 3 då jag ska tvätta av pappas bil sen i helgen, tjohopp från en lycklig catarina!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0