MUMS!

helt osammanhängande rubrik!
lördagen spenderades först med två filurer, filmtittande och lite idolutröstning sysselsatte vi oss med. sedan bar de av mot Magnus för att sedan hamna på tg bland alla fyllesvin (jag körde givetvis). trots att vi åkte från tg vid 3 snåret kom jag inte hem förns kl 6, vad jag gjorde de timmarna kan ni ju få klura på...   
går kvällen spenderades med pojkarna, de lekte av sig lite i repan och jag kom hem i någorlunda tid iaf.
JUSTE!! påvägen hem igår från lokalen möter jag saras reg nr. kl typ 01:40 på natten, ooops. men efter ett samtal blev jag lugn igen när jag hörde att kvinnan i andra luren var koooolugn! de glädjer mig att lilleman är påsprång och jag håller alla tummar jag har för dig min vän! :)
idag på förmiddagen bar de av till gymmet, och nu står ett glas nypressad apelsinjuice och väntar på mig i kylskåpet.
hejsvej, snygg tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0