likt ett ånglok tuffar allt på...


ville inte avslöja allt för mycket i de senaste inlägget men Elliot har alltså äntligen ploppat ut, säkert inte en dag för tidigt enligt sara som gått och burit på den "partajande partypinglan" som vi så vackert beskriver honom när han sparkas och har sig ;) all lycka!
veckan har rullat på, lagt ner träningen några dagar då jag inte kommer ur min jävla formsvacka eller va det nu heter. igår blev de telegrafen, lagom mycket och roligt folk. jag, linn och petra var hos mig innan och snackade lite skit och sisådär. och jag fick även väldigt mysigt prinsess-sov-sällskap till natten.
idag känner jag mig på topp och jag har precis städat upp lite här hemma, lagt en ansiktsmask och tänkte försvinna in i min boks värld en stund.
igår förresten så bar de av till Handen för mig och min käris vännis linnis (haha!), väl framme fixade vi (linn) en partyoutfit till mig och vi åt och bara hade lite bästa vänner tid. linn skulle jobba så for hemmåt vid 1 tiden,  kvar satt jag i haninge och väntade på min efterlängtade vän Denise som jobbade till halv 5. sysselsatte mig med lite affärskikande men sedan slog jag mig ner på ett café med min nya bok.




än så länge rekommenderas denna bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0