"jag viker lite jeans.."


jahaja, sämst uppdatering som jag tänker ta igen med väldig kort sammanfattning.
lördagen blev lyckad.
söndagen lekte jag med elin och bolle, kollade på film och jag var jätte onyttig (MUMS!).
igår och idag lekte jag och min kära vän linn, lagat god mat, kolla bert osv osv.
idag provade jag mig på spinningen (som jag inte varit på sen tjurruset), fy skäms!! passet sög, eller iaf jag. jag blev tjurig som en liten skitunge (vilket jag också var). som straff för att jag inte presterade bra så ställde jag mig på löpbandet i 10 minuter, där fick du bitterf*tta! handlade lite och väl hemma blev de verumfil, lösvikts musli, 2 mandariner och tranbärs vatten. de var precis de jag var värd.
nu måste jag komma igång och röra på fläsket igen, funderar på att prova på core som typ är mag och rygg övningar i 30 intensiva minuter.. hm hm.. vi får väll se.

hejsvej, snygga tjej!

Kommentarer
Postat av: bojjan!

Du är samtliga färger på livets palett.

Och när något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik.

Och för mig är du helt unik.

Du ger mig skäl till promenader, så jag blir mindre lat.

Och ingen blir så ivrig när det vankas mat.

2009-11-03 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0