barnprogram är bra!


såg på ebba & dirdrik (barnserie) på jobbet här om dagen, de var en mycket vis man som uttalade sig där. han sa att de bara är den olycklige som förstör för den som är lycklig för att själv finna en bättre känsla. och det stämmer så jädrans bra! från och men nu ska jag verkligen tänka efter minst 3 ggr innan jag säger något, och jag ska verkligen relatera allt till mig själv. om jag säger det bara för att förfina mina egna bekymmer. jag tror i vilket fall den visa mannen har rätt, ett noll till dig gamle man!
just nu ligger världens finaste prinsessa på min säng & sover, de är alltid lika mysigt!
ikväll blir de spinning, de börjar dra ihop sig nu (ca en månad kvar). dock så är jag inte så taggad nu, men de går över.

tjolahopp!



bjuder på en studentbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0