student fix


igår var en väldigt mysig dag. jag och andreas befann oss till en början hemma hos mig men sedan begav vi oss ut till herrö till min kära far där vi grillade och lekte i solen, SUPERSKÖNT! vi fick även bekräftat hur osäker en viss människa förmodligen är.
senare på kvällen cyklade vi en sväng, det har blivit vår nya grej! :) så vi cyklade först runt en väng på stan och sedan runt hamnen och hälsade på lite folk på freja. hoppas tjejerna hade kul ute för övrigt! 
sedan satte vi oss på mulan och åt god mat och pratade lite strunt, vilket också var väldigt trevligt. sedan blev de en cykeltur till coop där vi inhandlade ansiktsmasker. en glass påvägen hem från coop till andreas var målet :)
på kvällen blev de ansiskmask & sova, välbehövt!

nu jädrans ska vi ut och klippa och kratta gräset så de blir toppfint till studenten!!



jag bjuder på den! ;)



Kommentarer
Postat av: emma utanför floda (dvs mitt ute i ingenstans)

vi måste verkligen snacka när jag kommer hem.

har haft ett par väldigt händelserika dagar.

2009-05-31 @ 23:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0