onödigt inlägg om mina studier

skickade precis in psykologin, fick lite ångest när jag läste betygskriterierna och märkte att med lite otur kan jag få ett mvg - och i värsta fall vg, det suger! men så blir det när man inte har tid att utveckla sina svar!

nu är det bara dessa arbeten som ska bli klara + en muntlig svenska presentation:



Geografin ska vara inne imorgon innan 23:59, så den lär jag köra stenhårt på idag och imorgon!
Ena religions arbetet är typ klart, vet inte om de är värt att skriva mer på det eftersom de andra bara fick typ vg eller ok+.
Idrotten kommer skrivas samma dag som inlämning på fredag förmiddag.
Andra religions uppgiften MÅSTE jag börja med i veckan, kollade in betygskriterierna vi har inte gjort någonting i hela kursen. Måste prata med eugen imorgon och fråga vilka han vill att vi når upp till. 

jag känner mig sjukt stressad, hur ska jag hinna? 
såhär ser min vecka ut:

v.19
måndag: sjukanmäla mig och låsa in mig själv och skriva geografi
tisdag: (lektioner från 8.30 till typ 14:00) sen låsa in mig igen och göra geografi och hoppas att jag hinner klart
onsdag: skriva klart religions uppgift 1 och börja på andra uppgiften
torsdag: STUDENTSKIVA
fredag: idrotten in + hästen +stalltjänst
lördag: 3 årsvisningen (hela dagen försvinner)
söndag: häst + stalltjänst.

v.20
måndag-fredag: befinner vi oss i Rom
lördag och söndag: skapa en powerpoint om Arktis och förbereda tal

v.21
skoldagar måndag-onsdag (svenska muntliga ska redovisas)

v.22
Betygen sätts på onsdagen
fredag: bal

v.23
student på fredagen

detta ser inte lovande ut, FAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart gäller det :) ! Detta klarar du bruttan. Snart är det slut ! Puss & Kram

2009-05-04 @ 21:27:23
Postat av: Sara

Snart gäller det :) ! Detta klarar du bruttan. Snart är det slut ! Puss & Kram

2009-05-04 @ 21:27:33
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0