och igen...


vaknade inte bara med en dunder förkylning (som jag haft sen valborg), utan även med en ond hals. attans alltså!!
hur ska jag hinna bli frisk till torsdag då skivan är?
elin min partypingla får gör mig frisk med sitt dunder smink. lite roligt sådär, efter skivan på metro kom både cicci och matilda fram och undrade om elin inte kunde sminka dem också för att jag och elin hade varit så jävla snygga :D elin är bäst på sånt, och hon vet det. fick även en fråga elin om ditt skärp du hade på skivan, var du hade köpt det?
sara, emma och sofie ska även med va? ska bli mycket trevligt att visa att nynäs har lite partybefolkning trots allt :)



bara för att du blev bra på bilden!!  (:


Kommentarer
Postat av: EmmaM

Elin blir allas våran privata make up artist;)

får jag också bli sminkad? (A)



/emma

2009-05-04 @ 16:45:03
Postat av: Anonym

Kolla in dig själv..KOLLA HÅÅRET!!!:D damn you

2009-05-04 @ 20:38:04
Postat av: Elin

Hahaha nämen gullisar!!

Ingen aning om vi kan kirra det där med sminkandet.



Jag har inhandlat det skärpet på gina tricot faktiskt:)



Ehm jag vet inte, låt på sara och emma som att det var lite tveksamma nu faktiskt:S du får ringa dem!

2009-05-04 @ 20:45:32
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: catarina

sara ska inte med hon ska jobba eller va hon snacka om, men emma vet jag inte! :)

2009-05-05 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0