vad har hänt sen i lördags?


än en gång säger jag att min lördagskväll var den bästa på länge, den var nog tamefan oslagbar!
dagen efter gasade jag upp till stallet och tog hand om pållen, där efter blev de lite jobb.
de senaste dagarna har jag pluggat, idag kom jag verkligen igång med alla ämnen på riktigt vilket var väldigt skönt, absolut med tanke på att religionen ska in på fredag då de även är vollybollstunering.
Prrojektarbetet börjar lida mot sitt slut, men än är det mycket kvar. men med mina sjumilakliv går de kanoners, med massa hjälp från andreas också. TACK SÅ MYCKET!
idag är de pass 1 vecka 4. de kan bli tungt och smärtsamt (jag har nämligen skoskav på typ heeela fötterna!).
efter det så ska jag nog bara försöka andas. kanske hjälpa andreas om han är snäll, han fyller år imorgon så jag antar att de är lite att fixa innan han ska dra hem gästerna.

haha tråkigt att elin har blivit hockey fjortis och skiter i att lägga upp våra bilder på våran kväll!



Kommentarer
Postat av: D

Tycker alla blir "hockeyfjortisar" nu.. Ser inte nöjet i det, men grupptryck e ju starkt^^

2009-04-01 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0