oh lord


stress, stress, stress
städa, plugga, 19års kalas.
skynda, brottom, stress...

ikväll blir de 19års kalas för linnea som fyller 19, grattis. innan dess ska jag städa och lyckas plugga till mej tillräckligt med fakta för att lyckas med ett mvg imorgon, troligt värre!
men nu måste jag kasta mig in i geografiböckernas värld innan tiden rinner iväg alldels för mkt. btw, när jag städade mitt rum idag hittade jag en massa gammalt skit, bland annat ett par panband, satan va praktiskt det är. jag ska lätt börja använda dessa på min fritid. :)

tjolahopp!

         

det där var inte bilder sen igår, men de illustrerar mina panband iaf. :)


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH! Jag döööööör, shit vad man har förändrats, fan va ful jag var :P Men det var en rolig tid :)

2009-03-15 @ 17:03:58
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0