min blogg har dött


nu håller min blogg på att dö eller gå i ide, jag ska jobba på att hålla honom vid liv.
igår var de skola och leka lite med linn och andreas. innan läggdags fick man ju lite mindre trevliga besked.. hmm men de löser vi.
idag blir de bankbesök, körkortsuthämtning och stallet. just nu känner jag att jag bara ordbajsar för att få något sagt. måste även plugga efter stallet, men vem orkar? och studenten är så himla oplanerad jag kommer verkligen ta allt som de kommer. men man kanske borde fixa klänning :S ärsch!
Igår genomförde jag och sofie de första passet på tränings schemat, nu gäller de att komma igång verkligen. inte missa massa pass, för vem vill börja om på ruta ett igen? inte jag.
åh åh åh! måste också få skriva av mej att jag är trött på massa folk, orkar inte just nu bara.. men men bit i de sura äckliga äpplet och gå vidare catarina, yes sir yes!

nu måste jag ringa och väcka gubben, och sen kila!
tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0