många "ÅH" just nu


när många saker gå bra känner jag ofta "åh"-känslan, hoppas att de är någon som fattar känslan. i vilket fall. idag i skolan pratade vi om Rom och om vad vi ville göra, hela rom resan känns just nu väldigt "åh", sen så när jag kom hem kastade jag i mej mat och åkte och mötte upp sofie och roger som deltog i pass 2 på vecka 1-12 träningen, och efter sista spurten i snön kände jag ett väldigt stort "åh", därefter åkte jag hem kastade mej in i duschen och började bläddra inne på nelly.com och hittade VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS mysigaste tröja, som verkligen är ett stort "åh" och ett stort "måste ha". och kvällen kommer förhoppningsvis fortsätta att bestå av massa "åh" känslor, dels för att min pojkvän är påväg hit och dels för att jag ska se HSM3 (jag skäms för att jag inte sett den än) men den kommer förmodligen bli dagens näst största "åh", efter tröjan alltså.
så nu ska jag (torrboll som man är) kasta på mej massa bodylotion och sedan uppleva flertalet fler ÅH:n. hoppas alla läsare upplever minst lika många åhn som jag gjort idag.
ååh tjolahopp! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0