godmorgon världen


hej alla glada!
träning resulterar till en pigg och glad catarina, trots väldigt många små motgångar de senaste dagarna lever jag trots allt idag. vaknade upp med ett blått och svullet knä, vad har jag lyckats med under natten? vem vet... saknar att sova med min pojke också. men de är mkt nu, framför allt projektarbete, jobba jobba jobba!
"visa lite kämpar glöd nu!" som en viss rosborg kommenterade. tro mej! jag gör det. :)
igår blev de skola, stall, springa och plugga. idag blir det nog plugga, plugga och plugga.
lilla bilen tog självmord igår också, men pappa ska åter uppliva honom idag på jobbet, tack pappa!
och förmodligen blir de ingen sthlms- vistelse på lördag heller, jag hatar när de blir såhär! men kanske kanske blir de ut med www.elinsusannaahlfors.blogg.se. vi får se vad jag hittar på, skulle behöva plugga dygnet runt egentligen. men de är mycket man borde egentligen, som man aldrig gör...
nu ska jag och emma jobba vidare om våra miljöpartistiska åsikter om genmanipulerad mat! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade samma sak när jag gick i plugget. Det ända som funkar är att ta En Sak i Taget !



Good Luck !

2009-03-26 @ 14:06:14
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0