fredag, inte alltid något positivt


nej faktiskt inte, om ungefär 20 min har jag ett prov i religion, ett G prov. ändå känner jag att jag inte kommer att klara det. ärsch, som vanligt från man ordbajsa lite när de gäller eugens prov.
för övrigt, ja! då är de mesta bra. mitt kära knä har börjat återhämta sig efter att ha varit blått och svullet. får se hur de går på vollybollen idag. sen bär de av hemmåt, ska hämta ut tröjan jag la upp förut, jag vara bara tvungen att köpa den. hoppas den passar.
sen tror jag att vi ska springa pass 3 vecka 3, dvs 9onde passet, vi är så jävla bra!!! som jag sa till andreas igår, han kommer snart ha en jävla "fit flickvän", de låter ganska roligt...
imorgon, utgång eller ej?  jag har hästen och jobbar på söndag!! beslutångest...



jag bjuder på kanin bilden ;D

Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Ja, prov på fredag kanske inte det roligaste, men när den var över hoppas jag att du njöt av fredag!!! :)

2009-03-28 @ 09:27:33
URL: http://jaanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0