kära söndag


upp med tuppen, tog 6 tåget till jobbet. allt för många minusgrader med fåglarna kvittrade så vackert så jag gnällde inte en sekund. andreas och dennis hämtade mej från jobbet, en hamburgetallrik från ph blev de allt. och efter det när jag kom hem så skulle jag bara "ta en powernap", men de slutade med att jag slumrade in i 2 timmar, MINST! attans också. de resulterar till att min dygnsrytm inte riktigt är som den borde när den väl borde vara de.
fredagens middag blev perfekt hur som helst, jag bara älskar att sitta på den restaurangen med dej andreas.
imorgon blir min bästa vän 18år, helt sjukt! men fasen va roligt, grattis igen i förskott! :) ikväll blir de massa slappa bara..

tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0