energi


efter en efterlägntad dusch igår kväll somnade jag vid 21:30. vaknade imorse vid 8 och var lagom utvilad. Nu har jag psykologi och ska agera patient nästa lektion, de kan bli roligt speciellt eftersom att de var svårare att vara terapeut :) 
min vecka ser mysig ut, måste kämpa med projektarbetet annars är de bara roligheter, på onsdag (är jag ledig) då ska jag rida ut med madde, springa löppass 2 vecka 2, och fotografera om min man har lust och tid. På torsdag är de vanlig skoldag men på fredag (är vi lediga igen), då blir de löppass 3 vecka 2 och sen hästen.
på lördag kommer denise ner och vi ska fira henne för hon fyller 20 år, wiiiihoooo! :) sen på lördagen blir de cosmonova med andreas, pappa och eivor. vi ska kolla på sea monsters 3D, låter hur barnsligt och roligt som helst.
nej nu ska jag nog tjata på någon stackare att de ska gå och äta med mej :)
tjolahopp!




Kommentarer
Postat av: pappa

fira på lördag cosmonova på lördag hur mycket hinner du med. puss o kram

2009-03-17 @ 20:24:36
Postat av: J

Jag sag sea monsters med Patrik och den ar faktiskt ricktigt cool, men jag hade nog inte tyckt om den lika mycket om den inte var i 3D.

2009-03-19 @ 02:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0