efterlängtade stunder


hela veckans slit har motiverats med att "helgen kommer att bli mysig", vilket den har varit (såhär långt!). i fredags blev de middag/kvällsmat och lets dance med timmy och sara som var hus/hund/bil/"ungdomsvakt", sara lyckades med värsta goda tacopajen och sallad med skottens grekiska fetaost, de tackar vi för! eftersom jag skulle hålla i efterrätten så tror jag att alla kan räkna ut vad jag lyckades med? kladdkaka från kvantum ofc. men den gick hem den också.
igår var de korvgrillning på förmiddagen, jag sofie roger och cazzandra (?) åkte till alhagen och gillade korv och lekte med hund i solen, underbart! sen bar de av till runsten med sara, vi skulle spana in camilla och dargo. :)
sen hem och köpa present och titta på gamla hästtider hos sara, attans va små vi har varit. sen hem och göra sig i ordning, skjutsade även elin :) sen bar de av till denise, med en playboykanin tårta och presenter. en jättegod lasagnemiddag med trevligtsällskap. därefter blev de en spontanbowling, där jag presterade bättre än förväntat. sen var de hem och sova.
och nu är de upp och hoppa för nu ska vi in på den efterlängtade cosmonova filmen, funny funny funny! :)
attans vad jag har hunnit med mycket, tänk om jag kunde lägga ner lite tid på projektarbetet också :P men de får bli en annan dag!

tjolahopp!



Kommentarer
Postat av: murre

student. 5:e... du får påminna mig ;D ha de bra pinglan

2009-03-22 @ 09:35:18
URL: http://maskara.se
Postat av: Sara

Aha.. nu fattar jag.. Har tyvärr inte läst din blogg på senaste. Ny datorn & kom inte på vad din hette. Men nu är jag back ;D

2009-03-23 @ 16:51:04
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åkte ni dit för att kolla på mig, haha!! :D

synd att vi inte visade upp våran bästa sida:/

2009-03-28 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0