dålig uppdatering


nu var de ett tag sen man bloggade, de har väll inte hänt så mkt i mitt lilla liv. jag och andreas har firat 8 månader, min vän linn har fyllt 18 år, (de här vet alla redan). alla vet också att jag har tagit körkort!
idag ska jag till skolan för två lektioner var av en ska jag hålla själv. de blir vattengympa med mina trogna elever/vänner på idrott och hälsa b. sen bär de av hem fort som tusan för då ska hästen rastas.
kvällen blir förhoppningsvis lugn, måste komma igång med skolan igen. känner att jag lega på lat och hypokondriker sidan på sista tiden. 

tjolahopp tjollahej,
nu blir de vattengympa för mej ;)



  

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!

visste att du skulle klara det!

förstod att det var du som ville ta en raggarrunda!!:D:D

2009-03-11 @ 10:31:07
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0