allt och inget händer


de senaste dagarna har väll spenderats med sofie och andreas lite grann. Igår var de andreas farmor som fyllde 65år, grattis! :) sen somnade vi.
min bil är lite sjuk också, stackarn! men jag kör till han dör ist, orkar inte bry mej. men jag körde till skolan igår och jag har slut på spolarvätska så jag undviker och köra med vindrutetorkarna, men påväg hem från skolan på motorvägen hade det tydligen regnat så de var blött på backen och jag fick enormt mkt skit på rutan, men sen när jag kom till typ innan tungelsta rondellen då är en en bil framför som kör med spolarvätskan i typ 2 minuter, så de stänkte bak till mej. snacka om secondhand! :) de gjorde min dag, att den generösa bilen framför bjöd på lite spolarvätska.
sen har bajselin kommit hem men jag har inte ens träffa henne, men de är för att hon är bajs!
jävlar vad mogen jag känner mej!
nej nu ska jag upp till stallet och löpträna med hästen. tjolahopp!



Kommentarer
Postat av: Elin

AAAAAA det är jag JAG som är bajs..

"neej jag måste plugga"

"nej jag är i stallet"

"nej jag är bara bajsnödig o vill inte leka med dig"



JAG är minsann ALLTID ledig typ!!!

DU är BAjs

2009-03-15 @ 23:37:31
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0