vattengympa


igår var vi på östra reunion och innan det shoppade vi i länna. Köpte mig ett par springbyxor, tajt och sexigt (?). ett par sommar shorts osv. orkar inte skriva va jag köpte, helt ovesentligt.
östra reunion blev lyckad, vi åt, spela brännboll (5/5 frivarv) brännbollsskills, sen badade några (jag bland annat), as skönt.
idag har jag inte gjort något vettigt, eller jo. jag har vattengympa med sofie, sen gått lite på stan och käka glass. 
nu är bilen back on track också så nu fan blir det kärringkörning livet ut, nästan iaf ;)

imorgon bär de av på trip med andreas, det ska bli sååååå skönt!
nu får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda, förmodligen måste jag fixa packningen!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0