i can see clearly now


som de flesta har märkt har det varit riktigt uselt väder de sista dagarna, men eftersom jag jobbat gör de inte så mycket. nu är jag äntligen ledig i typ två veckor. en 3 dagars resa är inplanerad, resten får ödet bestämma...
snart vankas de midsommar, har inte riktigt bestämt mig var jag ska befinna sig. men en sak är stensäkert och det är att jag ska träffa min bästa vän linn på för middagen, det är en tradition som verkligen ska hållas!!
fick ett urgulligt samtal från henne idag, det tackar vi för!
eftersom jag gick upp klockan fem imorse ska jag försöka dra mig hem snart. är nämligen hos sofie och kollat på dhw.
en liten notis till min bff som inte hört av sig, jag vill veta allt om gbg killen och chile, call me!!
pusshej!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Catta! BBF Calling:)

Du drar ju iväg nu men jag lovar att uppdatera dig. Vi måste ju ses snart innan alla drar iväg. När kommer du och andreas tillbaka från eran mysiga get-away?



Jag sms:ar också. ja

det gör jag.



BFF<3 love you mean it

2009-06-19 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0