förberedelser


det är nog mer förberedelser till en mottagning än va folk tror, just nu står det att de ska li regn på fredag vilket inte gör mig särskilt mycket bara det att de blir lite omplanering. maten och så är redan beställt och klart.
just nu talar allt mot mig om att få en lyckad studentdag, en vacker vagel håller på att bildas i min ögonfranssäck vilket är väldigt KOMISKT eftersom man inte kan "bota" de på något sätt. så nu är det bara att vänta och kolla om den pluppar fram lagom till studenten, vackert!
 
om man låter en vagel och lite regn förstöra ens studentdag är man en riktig fjolla, därför tänker jag bita ihop och fortsätta planera allt som om jag inte visste något.



jag tackar gudarna för att man har vänner som hjälper till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0