fan vad jag saknar östra gymnasiet!




jag saknar att min kalender inte längre är full av påminelser om läxor och prov,
jag saknar att störa mig på sena människor från fotbollsklassen,
jag saknar känslan av att vara ledsen men att komma till skolan och bli glad,
jag saknar alla vänner.

jag saknar att höra ammelies åsikter om ALLT, (utom eugens filosofiska frågor)
jag saknar victors lögner och bortförklaringar,
jag saknar all energi alla la på att snacka om andras liv mer än sitt eget,
jag saknar meneses och mina pratstundet,
jag saknar all high school drama..

jag saknar till och med geo-gurras "ehm"...

tack för tre underbara år!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, jag blir alldels sentimental när jag läser. Saknar... Tack själv! <3

2009-07-30 @ 12:45:29
URL: http://krigsstigen.blogg.se/
Postat av: meneses

Catarina! Det var jättelänge sen, saknar dig med. Helt sjukt sentimental man kan bli. Lever du nuförtiden? På msn är du ju okontaktbar. vad sägs om att träffas ltie folk snart?

2009-08-04 @ 15:27:27
Postat av: meneses

Catarina! Det var jättelänge sen, saknar dig med. Helt sjukt sentimental man kan bli. Lever du nuförtiden? På msn är du ju okontaktbar. vad sägs om att träffas ltie folk snart?

2009-08-04 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0