onsdag


onsdagar, den dag i veckan jag bara har en lektion. har nu suttit kvar och kladdskrivit till projektarbetet. känns skönt att ha kommit igång. Back on track så att säga :)
i skolan talas de om london och rom resor, jag tänker förmodligen bara åka till Rom. orkar inte med alla treor i London, även fast min mänklärare lovat mig att jag ska få följa med även fast jag inte läser Engelska C.
nåväl... ikväll blir de vattengympa med bästaste linn. Trots att miss sonnerlund i skolan tyckte att de lät som en "mormor sport". 

imorgon måste jag verkligen vara på topp, 08.30 är det psykologi B som väntar. sen filosofi, coachtid och geografi.
Efter dem lektionerna lär de ju bli några timmar med projektarbetet!

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0