mysiga fredag


Även idag vaknade jag upp med min älskade pojkvän, hoppade upp och duschade. efter en grapefrukt åkte vi till syster och lämnade en klänning (som räddade hennes dag) 1-0 till mej! (:
Sedan bar de av till skolan, efter lite religion och romprat blev de lunch. Snart blir de jogg på idrotten (lova att inte säga detta till någon men jag tänker försöka knuffa i trash nr 1 i snön) för tyvärr är de henne jag ska springa med.
I eftermiddag blir det nog projektarbete och ännu senare blir det att åka med madde till runsten och rida på deras anläggning. Hoppas att andreas vill med (:



Hur kunde jag stå i samma hiss som trash nr 1?
Vad tänkte jag med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0