men sorry somfan för uppdateringen


på saras begäran kommer nu ett onsdagsinlägg.
dagen började med brevid pojkvännen med nackspärr och huvudvärk. men ingenting kunna få denna underbara dag att bli misslyckad. hoppade upp imorse (sent efter andreas och pappa), käkade lite kladdkaka (oops). Därefter gick jag och körde min körlektion som gick awesome!
Nu sitter jag här med mitt projektarbete ((((((((((((och cissi))))))))))))) lär blir några timmars övertid idag igen.
ikväll kanske de blir en sväng med Sune om han inte ska till stallet (:
Måste skriva att jag tycker synd om cp sara som hoppar på ett ben dagarna i enda.




cissi vill vara mej och tror att de är hon på bilden

Kommentarer
Postat av: sara

Sune är med mig i SÖDERHAMN DÅ ;) osis =P hihi

kommer hem på lördag. fortsätt skriv!

2009-01-22 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0