hejdå alla muppar!


nu är det en sån där period då alla åker ifrån mig igen...
Jessica drar till Australien snart (kommer inte ens hem på min student i juni!),
på torsdag ska Andreas förmodligen åka på kryssning,
på torsdagnatt åker pappa till egypten.

Snacka om att lämna ensam, jag får väll leka vuxen och ta tag i allt plugg och sånt. Andreas pappa är också ensam nu när Åsa och c/o är i USA, så jag får väll leka med honom (:

idag har jag varit på en filosofi lektion. sen bar de av till stallet, en kort men jätteskön runda.
ikväll kommer nog andreas, och nu gäspade jag kvällens första gäsp.
blir nog till att sova tidigt ikväll, orkar inte vara vaken.





Kommentarer
Postat av: jessica

Betalar du resan fram och tillbaka kommer jag mer än gärna hem! :D

2009-01-26 @ 22:58:20
URL: http://afrog.blogg.se/
Postat av: catarina

pfff, tror du jag är miljonär eller? :´( buhu

2009-01-27 @ 08:49:05
Postat av: sara

jag är hemma! =P

2009-01-28 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0