en vanlig jullovs måndag


min dag har bestått av övningskörning med bernt och lite kärleksbekymmer, inga bekymmer för mej dock.
förstår inte hur vissa lyckas krångla till de så mycket? därför älskar jag mitt och andreas förhållande, säger vad vi tycker och gör. och håller oss trogna, precis som allt ska vara, vad är de som är så komplicerat igentligen?

de mesta går frammåt i mitt liv, har dock en liten svacka när de gäller projektarbetet. men de brukar lösa sig med tiden. igår och idag har jag även börjar kika runt efter lite extra arbeten, har fått en hel del heta tips (:
för ovanlighetens skulle ska jag nu kasta i mig lite fullkornpasta och sorunda falukorv och sedan dra arslet ur vagnen och komma iväg på en promenad trots att de är runt 10 - grader, burrr..

imorgon är de lite plugg och promenad som står på schemat.
på onsdag börjar skolan igen, wiiiiihooooo!! (:

tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0