en kommentar jag fick idag


Till mig från någon Anonym.

tycker synd om dig. det måste vara jobbigt att se ut som en gris. inte konstigt att du klagar på "dagens outfit" när du själv varken har snygga kläder, kropp eller face! världen är orättvis ;)

Den 10 december skrev jag ett inlägg om dagens outfit, idag kl 11 fick jag in denna smickrande kommentar.
som jag även skrev i inlägget så ville jag inte att fel folk ska ta åt sig. men nu är det tydligen någon som har gjort det iallafall.


mitt svar till Anonym:

1). va jobbigt för dig att behöva känna så stark empati för någon som inte ens mår dåligt. kanske något du borde kolla upp?

2). att jag ser ut som en gris!
hmmm...  trots 18 år framför spegeln varje morgon har jag faktiskt aldrig dragit den slutsatsen att jag liknar en gris, men kanske :) varför inte? tycker faktiskt grisar är väldigt mysiga djur, kanske luktar lite illa men de står ju inte med så jag antar att jag inte behöver ta åt mej? (:

3). Snygga kläder, kropp och "face",
nja kanske inte.  Men jag går iaf hel och ren och det är för mig huvudsaken. Sedan har jag ju andra aktiviteter som jag lägger mer fokus och pengar på, såsom häst, pojkvän mm.

4). "världen är orättvis ;)"
de säger du. tack för informationen. jag håller med, fullständigt! men ingen är perfekt, kanske är kläder och utseende min svaghet eftersom jag lägger fokus på annat.
men vad är din? kanske dina desperata och elaka kommentarer i andras bloggar? mår du bra av att andra blir ledna? isf är kanske det något du borde söka hjälp för.

Som de flesta redan vet var jag värsta satungen för några år sen, jag har också varit (så som du är nu) den som skriver elaka inlägg i andras bloggar, jag var oftast den som lyckades vara allra dummast i munnen, jag bara älskade det.
men nu på senare år har jag insett av att den sanna lyckan ligger inte i att göra andra ledsna. utan att faktiskt handla så att ens omgivning trivs. Och jag antar att du som skrivit kommentaren är någon jag en gång känt eller har stött på, kanske ett tjaffs? men lägg ner sånt, skriv hellre ditt namn och  vad du igentligen har emot mej.
jag anser inte att jag är felfri. jag har fler akilleshälar än vad folk tror.

nu måste jag åka upp till stallet
skönt att få detta skrivet.
tjo hej!



verkar som att IP:194.16.220.126 har ett beroende av att vara dumma mot folk,
sökte och fann att muppen skickar skit till fler än mej  ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

a fast catta, du e fett lik en gris, ser de nu :O

fan göm dig.



älskar dig gullegris ;)

2009-01-13 @ 18:44:56
Postat av: Sara ;)

hAHA fan vad skön du är cätta!

2009-01-16 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0