en annorlunda dag


06:40: andreas åkte till Janis bageri för att handla färsktbröd till frukosten. Jag andreas och pappa åt en riktig mysig frukost tillsammans och självklart lyckades jag hälla ut juisen som på mjölk reklamen.
Anyway... väl i skolan var de psykologi B, jag fick ångest av att se min handledare i en timma. hur kunde jag vara så korkad och gå ut i helgen? jag hade egentligen verkligen inte tid. ärsch!
Sen var de Religion B, viktor gav mej en stötjävel så jag skrek CPHORA mitt i Eugéns undervisning, OOOPS! kunde tydligen bli avstängd för det.
Sen var de geografi, alla var trötta och något irriterande och detta gick självklart ut på cissi.
Nu ska jag skriva en krönika som ska in imorgon.
Imorgon är det motorväg som gäller, därefter svenska lektion och handledarmöte.

om jag överlever imorgon så lär jag bli över 100 år,
så känns det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0