dagar som gått


aj aj på mej, måste skärpa mig något med uppdatering. Igår blev de twister med tjejorna på håltimmen, vi spelade tills mina byxor sprack :) sedan blev de lite glasögonprovning, jag bara älskade ett par av cissis "ta hem och prova-glasögon", dem var underbart sköna. Damn att man inte har lite synfel alltså.
Idag är de en ledig dag, alltså en dag man måste hålla koll på sig själv och göra ett eget schema. Och på mitt schema står de idag: plugg, städ och kanske gå till trafikskolan och höra vad jag behöver träna på. :)
Tyvärr blev de inge lek med siggelover2 igår :'(  hon låg inne och mådde dåligt, stackarn. men de är bara att "boka" en ny tid så ses vi ju då. :D
Idag är min syster Nynäsposten kändis, vi la ut en väldigt fin bild på henne.  Grattis syster (även fast hon inte fyller förns söndag).




bild på mig kommer kanske senare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0